четвер, 10 січня 2019 р.

Форум музичної школи. Семінар

Ні, це не запрошення кудись їхати, сплативши спочатку гроші за участь. Все набагато простіше: тут і зараз - дистанційний семінар, присвячений форуму музичної школи. Безоплатно. У зручній обстановці власного кабінету. А може й прямо на дивані. Ввечері, коли вже тихо, можна налаштуватись, почитати, подумати, написати...

За приклад берем Миколаїв - там є всі умови для того, щоб вивчити наявний досвід, проаналізувати і зробити сміливі пропозиції, спрямовані в майбутнє.

Пафосно? Так маємо й ж справу з музикою, пані і панове. Це урочисто, це святково, це підносить людину. Ну от хоча б Леді Гага... Ні, зараз про форуми.

1. Музичний Миколаїв в Фейсбуці


Ну це я вже замахнувся занадто, не про всю музичну галузь будемо говорити, а тільки про музичні школи. Їх в нас багацько. От погляньте: 1, 2, 3, 4 нема, 5, 6, 7 нема, 8 - сторінка, 8-група. І ще є загальний міський Форум музичної школи, створений саме для модераторів, аби вони могли поговорити про свої професійні (чи то громадсько-професійні) проблеми у вузькому колі. Бо давно відомо: чим коло вужче, тим розмова предметніша.

Натиснули на посилання? Всі форуми побачили? Ну окрім третьої, там форуму нема. Чому? Того я не знаю, мабуть, не дійшли руки в педагогів? Чи адміністрації. А може форум є, а називається, скажімо, Чарівні звуки. Ну і нема на те ради. Як той модератор не хоче світитися у якості саме шкільного форуму, не хоче публічності, то це його право. Але зверніть увагу, що 8 школа має вже крім групи ще і сторінку, тобто невпинно рухається в бік кластеру. А третя пасе задніх. Будемо сподіватись, що в процесі нашого семінару ми проблему знімемо.

2. Програма семінару 


Так, вона не надто складна і велика, але є:

   А. Теоретична підготовка.

   Б. Ревізія музичного Миколаєву в Фейсбуці

   В. Спіч або і есей.

Пояснимо, що пропонується. По пунктах.

А. Мається на увазі, що учасники семінару переглянуть ще раз (а може вперше), те, що пропонується на цьому нашому сайті. Буду дуже вдячний, як по окремих статтях хтось знайде десь додаткову літературу дотичну питання, то ми її тоді там допишемо і збільшимо інтелектуальний потенціал інформаційної бази. Особлива увага, як з'ясовувалось, потрібна до розділу Концепція - всі наші форуми без опису, а відтак без програми своєї діяльності. Знаєте про корабель, що не знає, куди пливе?

Б. Тут учасникам семінару пропонується переглянути всі наявні в місті форуми і зробити собі зауваження: що де сподобалось, а що можна було б покращити.

В. На підставі результатів пункту Б зробити собі нотатки, а вже потім написати або пост в якийсь з форумів (їх же в нас багато, то можна обрати), або і невеличкий есей, що ми його опублікуємо тут, на цьому сайті. Ну а може на іншому, десь, скажімо, у місцевих ЗМІ, як автору буде так зручніше.

Що запрошені всі - не треба казати? Так, всі модератори, музпеди, просто вчителі, просто батьки. А може й учні? Я чув таку думку, що саме спільна учнів і вчителів робота над чимось є найкращим засобом навчання і виховання. Я вам більше скажу, я знаю навіть одне (поки що) місце, де саме діти... Ну подивіться самі.

3. Допоміжна інформація


Наш пункт Б, як хто такими справами раніше на займався, може викликати певні утруднення у учасників семінару. То ми їм допоможемо, надамо додаткову інформацію про наявні форуми музичних шкіл. Не всіх, звісно, бо, як ми знаємо, не всі школи в нас мають вікно в Фейсбук.

Що нам буде цікаво зазначити? Кількість учасників, наявність опису, кількість постів за повний місяць (листопад, бо в грудні вітання зі святами, концерти, не показово), кількість авторів за місяць (той же листопад). От і все.

1. 77, 0, 4, 1. ! Увага, форум без можливості писати повідомлення !

2. 721, 0, 5, 1.

5. 73, 0, 5, 4.

6. 339, 0, 7, 2 ! Увага, форум без можливості писати повідомлення !

8. 45, 0, 4, 1 ! Увага, є сторінка !

Що означає нульова оцінка опису? Ну те, що опису просто нема. Є інформація, може, про телефони й адреси, але ж це не опис форуму, не його програма дії. Відтак філософське питання про сенс цього інформаційного об'єкту зависає в повітрі.

4. Рояль в кустах


Так, є сюрприз. Семінар замовний. Замовили учасники форуму школи №5 (їм ще подяка за участь у доопрацюванні цього тексту), з якими ми почали обговорювати питання про те, навіщо потрібен форум, хто має в ньому писати, про що. Ну філософські теми, звісно, але я їх побачив в форматі семінару. Тепер можемо почути відповіді різних людей і, можливо, мені вдасться вирішити шкурне питання. 

Я ж бо від самого початку запуску того форуму модераторів мрію про те, щоб його здихатись, передати в опікування музпедам. А може, уявімо, доценту! Ну то було б найкраще. Але поки що нема тих доцентів, дотичних музики і Фейсбуку. Не зустрічали?


5. Протокол


Як же пішли справи з нашим семінаром? Непогано, п'ять десятків переглядів. 


Але словесно поки що ніхто не відгукнувся. Втім, нам вочевидь є чим зайнятись, поки там учасники обмірковують пропоновану програму:

1. Школа №3 без форуму. Це принципова позиція чи просто руки не дійшли? Може потрібна поміч?

   От як зреагували форуми: 1, 2, 5, 6, , , Ф. Школа №2 мене виключила з форуму.    В школі №5 мали продуктивну бесіду Втім, вона теж закінчилась виключенням.

2. Школа №8 в лідерах, але дуже цікаво, як же їй рухатись далі: запускати сайт, цільові форуми (може учнівський?), а може якось розвивати наявний основний чи загальний форум?

   Форум над цим питанням замисливсь.

3. Школи №№ 1 і 6 практикують форум без можливості в ньому писати відвідувачам. Цікаво, чому так? Якось, здається, форум для спілкування, що і маємо в інших шкільних форумах, не тільки музичних, а тут от така схема. Цікаво.


---

14.01 - 83 перегляди. Цікавляться люди. Мовчки.








Немає коментарів:

Дописати коментар