Дуже сучасно, інформативно, цікаво.
Але може надмірно завантажувати канал зв'язку. Чи варто ставити відео саме у повідомлення форуму?
Є чудова альтернатива: свій канал на Ютюбі. Тоді можна у форумі зосередити те, що йому властиво: обговорення. А відео краще зосередити там, де йому передбачено зручне з точки зору роботи місце.
Ну це ж потребує додаткової роботи, запровадження того каналу. Так, і не можна гарантувати, що це щось додасть для теми форуму. Як завжди, вирішувати модератору.
Але може надмірно завантажувати канал зв'язку. Чи варто ставити відео саме у повідомлення форуму?
Є чудова альтернатива: свій канал на Ютюбі. Тоді можна у форумі зосередити те, що йому властиво: обговорення. А відео краще зосередити там, де йому передбачено зручне з точки зору роботи місце.
Ну це ж потребує додаткової роботи, запровадження того каналу. Так, і не можна гарантувати, що це щось додасть для теми форуму. Як завжди, вирішувати модератору.
Потрібно, на мою думку, продумати тематику відеороликів, аудиторію, на яку вони будуть розраховані, щоб робота була корисною. Наше шкільне телебачення повністю ролять учні, у них є внутрішня мотивація, яка підштовхує робити випуск шкільних новин від початку (ідеї) до кінця (монтаж). Це велика робота, яку діти роблять із задоволенням, бо мають ціль. Якщо ми робитимемо щось в рамках Школи, то потрібно чітко визначитися з основами: аудиторією, метою, специфікою випусків. І це одна людина робити не зможе, потрібна команда однодумців.
ВідповістиВидалитиСпасибі, пані Ганно, дуже радий, що вже нас двоє (а може й четверо, але про це далі).
Видалити1. Тематика
Безумовно, і як дивитись ширше, то це, власне. концепція каналу: аудиторія, її інтереси, формати роликів (жанри?). Ну ціла галактика під назвою тележурналістика. А чому ні? Як дітям цікаво.
Це я провокую, бо мені видно тільки те, що в плюс, а от мінуси чи проблеми... То можна побачити тільки в процесі реалізації.
2. Команда
Теж абсолютно згоден. Думаю, що починаємо з лідера, суперпроблема - виховання лідерів з учнів. Ще одна галактика, мабуть педагогічно-медійна?