суботу, 1 квітня 2017 р.

Колекція Сергія Пойди

Ми обговорювали питання про сайти, що їх роблять професори, і пан Сергій показав деякі зі своїх робіт - для прикладу.

Чи міг я не скористатись?

І не треба казати, що, мовляв, пан Сергій фахівець, це його робота, а читач... Ні, пан Сергій подав приклад, ви побачили, то що заважає і вам зробити щось  подібне? Саме в тій галузі, тій справі, де ви маєте і відповідну кваліфікацію, фахову підготовку, і, зрозуміло, потребу? Тільки психологія, відчуття, що це не ваше діло, нічого більше.

Я подаю посилання саме в тому порядку, який є у форумі, мабуть, він випадковий, бо надто різні ті роботи, надто широкий спектр застосування цього універсального інструменту. Назви розділів я дав самостійно (посилання на тих назвах - зверніть увагу), цілком можливо, що вони не надто точно вказують на характер того чи іншого конкретного проекту, придивіться уважніше, як будуть питання чи зауваження - не вагайтесь, саме з цього, можливо, і стартує ваш власний проект.

1. Я не жадібний


Компактний навчальний курс. Можна уявити собі щось подібне для шкільної літератури, хімії або біології? Легко. А для інструкції з безпеки праці для будівельників чи правил продажу авто, кулінарного рецепту а може і цілої технології, городніх чи садових справ? Чому ні? 

2. Сила тиску


Це не курс, це допоміжний навчальний засіб. Ну може як квітка чи гарбуз, що їх на уроці біології мають розтинати аби дослідити, як же воно влаштовано всередині. Мабуть це може бути цікаво саме викладачам, тим, що намагаються сумістити навчання в аудиторії з навчанням дистанційним. Специфічна тема, фахова. А вчитель середньої школи з Жовтих Вод може бути присутнім при такій розмові? А що йому заважає взятись за впровадження таких підходів? Багато чого, я розумію, але мабуть головним тут є його бажання. Чи небажання.

3. Блог відділу


Ну, відділи є всюди. І там працюють люди - інженери, службовці, фахівці різних-різних напрямків з різними-різними завданнями і проблемами, великими і малими. Але це завжди спільнота, колектив, і як керівник хоче ефективної роботи того колективу, підрозділу великої організації, то він має подумати, а чи не створити йому сайт (блог) для своїх підлеглих? Ну це як він лідер, новатор, відкривач нових підходів і горизонтів, а як відбувайло...


4. Платформа дистанційного навчання - 1


Що це таке? Ви чули про Прометеус чи ВУМ? Там можна знайти загальновживані (масові) курси для дистанційного навчання. Але будь-яка організація може створити власну навчальну платформу, як от вінничани у нашому прикладі.

5. Платформа дистанційного навчання - 2


Знов навчальна платформа, тут вже медики. І відразу видно (що то за потуга - порівняльний метод навчання): тут люди ще в самому початку свого шляху. Перший наш приклад більш напрацьований. Ну от бачте, хтось наслідує лідерів, чому не ви?

6. Вікі


Ми вже не уявляємо собі життя з томами енциклопедії (ну що, біжати до біблотеки?) або навіть єнциколопедичного словника. В кого є, радянський, той не пригадає, коли брав його у руки - все через Гугль. Ну і, звісно, Вікі. А хтось же має ту Вікі підтримувати...

Тут, звичайно, постає питання: чи є використання Вікі у даному випадку ефективним у порівнянні з альтернативною схемою - сайтом управління освіти? Але то вже можна обговорювати. І як ви дасте собі клопіт походити по цій Вікі, то побачите, що обидва шляхи тут суміщено. Тобто є і Вікі, і портал - все  на сучасному рівні. А у вас?

Я провів експеримент. Запитав у Гугля про освіту вінниччини і миколаївщини. Кому цікаво, той може повторити з якимись варіаціями і поділитись враженнями.

---

Ну от така вона колекція пана Сергія. Можна сказати, що це просто побіжний погляд, бо колекція - це ж якась систематизація, концепція, ні, ми не претендуємо на такий рівень. Але і просте знайомство дуже корисне, правда?

Спасибі, пане Сергію.








2 коментарі:

  1. Насправді, тут не все так, як написав шановний автор ;)
    1 посилання - то навчальний проект
    2 - використовую як еталонний проект під час тренінгів за пректною технологією
    3 - то блог-агрегатор для вчителів, де вони можуть дізнатись про новинки ІКТ, тренінги, заходи, які проводить відділ

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі, пане Сергію, я коли писав, відчував певну непевність, бо предмет непересічний. Ну тепер у читача є прямий контакт з Вами - найкращій варіант.

    ВідповістиВидалити