неділю, 28 травня 2017 р.

Свобода слова. Дошка пошани

О, це буде дуже цікава колекція.

Тут побачимо сторінки, модератори яких обмежують свободу слова в Мережі. Я їх часто-густо зустрічаю (хоч більше, здається, інших прикладів, а от взагалі беззаперечно). Та що там сторінок, я бачив і групи, де не можна писати (можете і ви побачити в нашому переліку - номер два і чотири). Так, я б навіть і подумати про таке не міг, ну що то за спільнота, яка має тільки слухати того модератора - мовчки. Якась свиноферма з відомого літературного твору. Це що - вождь? Ну той модератор, що не дав можливості своїм відвідувачам сказати слово.

Є ще варіації з премодерацією. Ну але без відгуку сторінок же не може бути (там де зірочки ставити)? Чи може? Як там Цукерберг вважає? Мабуть має дати таку можливість? Ну з точки зору розробника, то має бути така можливість. А з точки зору свободи слова?

Ну от, бачте, є ще в нас такі модератори. То подивимось на них. І вони нехай на себе теж глянуть відстороненим поглядом. І ще раз подумають над своїм рішенням, а тут їм допомога.




1. Подільська агенція розвитку

2. Центр "Європейська освіта дорослих. Миколаїв"

3. Социалисты Киева

4. Самопоміч Миколаїв (група), є і Сторінка

5.  Інститут майбутнього "Візія України - 2100"

6. Радіо Свобода

Здивовані? А підіть подивіться. 260 тисяч лайків і жодного допису відвідуівача. Бо премодерація, я написав, знаю. Я дуже розчарований позицією редакції. Але правди ніде діти, отака в Україні свобода.

7. Гурт, до речі тут і приклад іншого ставлення до людей аналогічної організації. З Естонії.

8. Миколаївське управління освіти






Немає коментарів:

Дописати коментар