неділю, 18 червня 2017 р.

Освітянські форуми: протокол

Тут інформація про те, як освітянські форуми відреагували на питання про власну самоорганізацію.

1. Перелік


Так, знов перелік форумів, але тепер замість кількості їх учасників чи прибічників вказано кількість лайків, коментів чи поширень. Так, що їх мало запитання про необхідність (чи доцільність) якоїсь координації (як хто захоче перевірити - шукайте по "що я побачив").

Союз освітян: сторінка 0-0 і група допис вилучений

Народний учитель 0-0  Уміти вчити (І.Іванов) 11-2-1,  Вчителі ХХІ сторіччя (ZNOUA) 2-2,

Сайт вчителів початкових класів "Вчитель вчителю, учням та батькам" 6-0

Вчителі біології України Мене в групу не пустили

Вчителі України 0-0  Вчителі України 0-0 Вчитель вчителю 0-0

Педагоги-пенсюки ?(1) Філологічний олімп 3-3

Педтехнологія Росток: сторінка 0-0 і група 2-0

Педагогический ликбез 2-0  Сайт вчителя ?(2)

Науково-педагогічна бібліотека міста Миколаєва Допис очікує

Миколаївська освіта 1-0Харківська освіта 0-0Львівська освіта 0-0.

Тернопільська освіта ?(1) Сумська освіта ?(1) 

Соціалізм. Культура: наука, освіта 0-0.

(1) Я не знаю, чи відбудеться ця група і там повідомлення не ставив.

(2) Це нова група, тут теж не було повідомлення.


2. Результат



Оскільки я побачив, що освітяни питанням цікавляться, то зрозумів, що треба рухатись далі.

Мене більше цікавить питання територіальних форумів, тому я запровадив відповідну сторінку: Н-ська освіта. Будь ласка, подивіться, що там є, але замість лайків записуйтесь у модератори, шановні освітяни. Ну ви ж хочете зробити щось для поступу освіти, то візьміть на себе модерування територіального форуму. Просто зробіть це, як кажуть герої американських фільмів.

Як ви вже знаєте, "Філологічний Олімп" виявив найбільший інтерес до цього питання, то я пропоную його активу взяти на себе напрямок "Проекти" і запровадити, можливо, сторінку, подібну "Н-ській освіті". Це для початку. Щоб було щось конкретне, щоб був якийсь поступ. А надалі побачимо.

Поки Філологічний проект, та і інші аналогічні коменди думають, я сторінку створив і тепер маємо Освітні проекти.






Немає коментарів:

Дописати коментар