четвер, 14 вересня 2017 р.

Кожен має вміти зробити сайт?

Про це говорили в одному форумі з колегами Вячеславом Полєтаєвим і Юрієм Терещенком. Де саме - поки що не скажу, бо маю певну ідею, яка потребує чистоти эксперименту.

Згадана дискусія була плідна. Так буває завжди, коли люди намагаються не ображати одне-одного, а саме розглядати питання, спільно шукати відповідь. І як вже поговорили, то потім навздогін ще приходять різні плідні ідеї. В руслі тої розмови. Так ось, ідея така:

А що думають про це питання в різних форумах, а відтак стратах нашого Фейсбук-товариства? В яких саме? Зараз побачимо.

Оскільки ми маємо на увазі сайти не професійні (що продають меблі чи надають доступ до банківського рахунку), а громадські, то логічно буде, як ми звернемось до різних форумів саме такого напрямку - партійних і позапартійних. 

Про що запитаємо?

Постановка питання


1. Я вмію робити сайти, вони мені допомагають в громадській роботі.

2. Я не вмію робити сайти, але думаю, що сайт був би корисним.

3. Не думав про це взагалі.

4. Я цього не вмію і не маю жодної потреби.

5. ...

Цей перелік, мабуть, має бути відкритим, щоб хтось міг додати власну відповідь, більш складну, ніж ті, що запропоновані.

Я знаю, наприклад, чотири різні форуми громадського характеру. А як колеги мене підтримають і додадуть за власної ініціативи ще кілька, то от і одержимо щось на кшталт соціології. Зрозуміло, що це у жодному випадку не опитування, а його результати мають виключно ілюстративний (чи як хочете його називайте) результат. Мені здається, що це буде цікаво. Ну тоді маю почати.

І от ще додатковий варіант підказав пан Юріій: сайт потрібен, шукаю фахівця. Я його вже не можу подати як основний (текст відповідей відредагувати не можна), не можу подати і як власну відповідь, але я його подам у коменті як підказку.

Партійний-1


Це форум соціалістів. І вони відповідають так.

А це ще один форум тих таки соціалістів. Тих але не тих. І от цікаво мені стало порівняти (після того як стало ясно, що в першому 12 чоловік побачили повідомлення і не відповідають), як же відреагують саме тут.

Партійний-2


А це форум республіканців. Тут їх відповіді.

Позапартійний-1


Тут спілкуються активісти миколаївських громадських організацій. Вони визначились наступним чином.

Позапартійний-2


А цей форум для людей, що є модераторами форумів. Ну або цікавляться питанням. От що вони сказали.

Підсумки


Ну поки що їх немає і не може бути. А з часом...

Я сподіваюсь, що ми зможемо знов повернутись до тої згаданої раніше дискусії. І поглянути на питання з новим знанням, що його дасть нам оце опитування (яке опитуванням насправді не є).






Немає коментарів:

Дописати коментар