Йдеться про Агенцію розвитку Миколаєва.
В неї є сайт і сторінка. Але постало питання: може потрібен ще одни ресурс? Для Наглядової ради? Наприклад група.
От про це і поговоримо. Це навчальна вправа про те, що таке пошук і чи може бути інформаційних ресурсів забагато. Моделюємо ситуацію, коли громадянин зацікавився питанням про ту Наглядову раду. Як йому бути, де знайти інформацію?
В неї є сайт і сторінка. Але постало питання: може потрібен ще одни ресурс? Для Наглядової ради? Наприклад група.
От про це і поговоримо. Це навчальна вправа про те, що таке пошук і чи може бути інформаційних ресурсів забагато. Моделюємо ситуацію, коли громадянин зацікавився питанням про ту Наглядову раду. Як йому бути, де знайти інформацію?
1. Досліджуємо сайт
Ну, це цілком логічно, правда? Сайт - це центральний пункт будь-якої інформаційної системи. У даному разі Агенції. А нас цікавить тої установи Наглядова рада. Зараз подивимось структуру - і там побачимо...
Ні, не побачили. Тут є напрямки роботи , а от Наглядової ради нема. Може десь і є, але так показано, що не видно. Члени команди без посад. Ху із ху...
Ладно. Заходимо з іншого боку. Пошук же на сайті є? Нема. Ну, друзі - так не можна.
Втім, зробимо той пошук самі за допомоги Гугля (не кожен користувач Фейсбуку то вміє, але ми ж не просто користувачі, ми модератори).
Зрозуміло? На всьому сайті ні про що таке не йшлося жодного разу. Проект згаданий 22 рази, інвестиції - 2 рази. Ну а для Наглядової ради місця не знайшлось.
2. А сторінка?
На жаль. Там, де інформація про Агенцію, там просто нічого нема, а там, де можна переглянути дописи на сторінці...
Ну і що далі?
Як казати про Миколаїв, то там, як можна побачити, є тепер у тої Наглядової ради своя власна група і там, треба сподіватись, можна буде познайомитись з тим органом, його роботою предметніше.
Ну а ті модератори, що вирішують подібні проблеми - вони мають подумати і порівняти різні варіанти. На цьому прикладі.
3. Додаток
Ну а як зайти через сайт Міськради? Ні, так само не виходить. Це спочатку і як користуватись засобами пошуку сайту. А от результат від Гуглю. Повертаємось до першого результату і знаходимо там повідомлення:
Політики, громадськість та бізнесмени: виконком міськради затвердив склад наглядової ради «Агенції розвитку Миколаєва»
Політики, громадськість та бізнесмени: виконком міськради затвердив склад наглядової ради «Агенції розвитку Миколаєва»
О, саме те, що треба. Ну треба сказати, що другий пошук був виконаний через кілька днів, то може матеріал додався? А може просто був не помічений першого разу. Загалом такий пошук не завжди дає результат. Додатковий. А основний, повернімося до сайту, полягає саме в тому, що така інформація має бути доступна відразу і, так би мовити, на першій, доступній позиції.
Ну і дещо корисної інформації від Інституту громадянського суспільства.
Немає коментарів:
Дописати коментар