Свого часу життя підказало цей механізм структуризації нашого, може і не такого вже великого, але вже і не малого модераторського товариства: мікроспільнота.
І зараз є новина на цьому фронті: психологія. Власне, шкільна психологія чи психологія ювенальна (ой, ні, то юрисрпуденція така, а психологія...). От бачте, навіть і дати коректну назву нефахівцю важко.
А треба? Так без назви ж не можна думати про це. Та про що ж, нарешті? Про спільноту. Модераторів, орієнтованих в своїй роботі саме на шкільну психологію. А вона є? Ні, не психологія - спільнота. Ну от це і є питанням.
Хоч я вбачаю з тією шкільною психологією якесь питання, але відповідати на нього не буду. Я своє завдання бачу не в тому, щоб висловити якесь певне ставлення (його можна вивести з моїх пропозицій), а в тому, щоб започаткувати дискусію. Зрозуміло, по різних форумах, шкільних, наукових, але також з персональним запрошенням.
Передовсім модераторів: пані Нани і пані Мар'яни. І ще науковців, що, як на мене, можуть мати до питання якийсь інтерес.
Ольга Васильченко - вже скоро рік як член групи Український шкільний психолог. Я дуже сподівався свого часу на її більш активну участь в роботі групи (навіть не її особисто, а кафедри). Ну, не вдалось. Тоді, дотепер, а надалі?
Сергій Терно - автор дуже потрібного, як на мене, саме модераторам (хоч адресовано вчителям) дистанційного навчального курсу. Не буду переказувати, погляньте самі і погодьтесь, що дійсно я маю всі підстави очкувати великої зацікавленості. Як автора курсу в шкільних психологічних форумах, так і навпаки.
Олексій Панич і Катерина Сотник, що, я точно знаю, мають переконливі аргументи на користь участі в згаданому процесі саме науковців.
Ну от і все для початку. Бо це ж тільки затравка. А як піде далі - побачимо. Втім, я поставлю на обговорення три тези, аби всі ті наші філософські (дуже важливі, звісно, на певному етапі) розмови мали на увазі простий і зрозумілий кожному практичний результат.
1. Має бути започаткована Фейсбук-сторінка з робочою назвою "Шкільна психологія". Ось приклади чогось подібного: один і другий.
2. Сторінку мають сформувати і підтримувати модератори відповідних форумів.
3. На сторінці мають бути представлені:
- реєстр форумів відповідної тематики;
- концепція роботи спільноти модераторів;
- ...
Не вважаю за потрібне казати, що сторінка має бути відкрита, без цензури, з можливістю писати відгуки - ну це ж стандарт?
І зараз є новина на цьому фронті: психологія. Власне, шкільна психологія чи психологія ювенальна (ой, ні, то юрисрпуденція така, а психологія...). От бачте, навіть і дати коректну назву нефахівцю важко.
А треба? Так без назви ж не можна думати про це. Та про що ж, нарешті? Про спільноту. Модераторів, орієнтованих в своїй роботі саме на шкільну психологію. А вона є? Ні, не психологія - спільнота. Ну от це і є питанням.
1. Кого спитати?
Хоч я вбачаю з тією шкільною психологією якесь питання, але відповідати на нього не буду. Я своє завдання бачу не в тому, щоб висловити якесь певне ставлення (його можна вивести з моїх пропозицій), а в тому, щоб започаткувати дискусію. Зрозуміло, по різних форумах, шкільних, наукових, але також з персональним запрошенням.
Передовсім модераторів: пані Нани і пані Мар'яни. І ще науковців, що, як на мене, можуть мати до питання якийсь інтерес.
Ольга Васильченко - вже скоро рік як член групи Український шкільний психолог. Я дуже сподівався свого часу на її більш активну участь в роботі групи (навіть не її особисто, а кафедри). Ну, не вдалось. Тоді, дотепер, а надалі?
Сергій Терно - автор дуже потрібного, як на мене, саме модераторам (хоч адресовано вчителям) дистанційного навчального курсу. Не буду переказувати, погляньте самі і погодьтесь, що дійсно я маю всі підстави очкувати великої зацікавленості. Як автора курсу в шкільних психологічних форумах, так і навпаки.
Олексій Панич і Катерина Сотник, що, я точно знаю, мають переконливі аргументи на користь участі в згаданому процесі саме науковців.
2. Про що питати?
Ну от і все для початку. Бо це ж тільки затравка. А як піде далі - побачимо. Втім, я поставлю на обговорення три тези, аби всі ті наші філософські (дуже важливі, звісно, на певному етапі) розмови мали на увазі простий і зрозумілий кожному практичний результат.
1. Має бути започаткована Фейсбук-сторінка з робочою назвою "Шкільна психологія". Ось приклади чогось подібного: один і другий.
2. Сторінку мають сформувати і підтримувати модератори відповідних форумів.
3. На сторінці мають бути представлені:
- реєстр форумів відповідної тематики;
- концепція роботи спільноти модераторів;
- ...
Не вважаю за потрібне казати, що сторінка має бути відкрита, без цензури, з можливістю писати відгуки - ну це ж стандарт?
Вадим Петриченко Вітаю, пане Олексію, погляньте, будь ласка: http://ukr-mod.blogspot.com/2018/05/blog-post_31.html
ВідповістиВидалитиКерувати
UKR-MOD.BLOGSPOT.COM
Про шкільну психологію
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій · Відповісти · Видалити огляд · 1 хв
Олексій Панич
Олексій Панич Офтоп, зараз видалю. За ще один офтоп забаню.
Керувати
ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій · Відповісти · 1 хв