четвер, 31 травня 2018 р.

Про шкільну психологію

Свого часу життя підказало цей механізм структуризації нашого, може і не такого вже великого, але вже і не малого модераторського товариства: мікроспільнота.

І зараз є новина на цьому фронті: психологія. Власне, шкільна психологія чи психологія ювенальна (ой, ні, то юрисрпуденція така, а психологія...). От бачте, навіть і дати коректну назву нефахівцю важко.

А треба? Так без назви ж не можна думати про це. Та про що ж, нарешті? Про спільноту. Модераторів, орієнтованих в своїй роботі саме на шкільну психологію. А вона є? Ні, не психологія - спільнота. Ну от це і є питанням.

1. Кого спитати?


Хоч я вбачаю з тією шкільною психологією якесь питання, але відповідати на нього не буду. Я своє завдання бачу не в тому, щоб висловити якесь певне ставлення (його можна вивести з моїх пропозицій), а в тому, щоб започаткувати дискусію. Зрозуміло, по різних форумах, шкільних, наукових, але також з персональним запрошенням.

Передовсім модераторів: пані Нани і пані Мар'яни. І ще науковців, що, як на мене,  можуть мати до питання якийсь інтерес.

Ольга Васильченко - вже скоро рік як член групи Український шкільний психолог. Я дуже сподівався свого часу на її більш активну участь в роботі групи (навіть не її особисто, а кафедри). Ну, не вдалось. Тоді, дотепер, а надалі?

Сергій Терно - автор дуже потрібного, як на мене, саме модераторам (хоч адресовано вчителям) дистанційного навчального курсу. Не буду переказувати, погляньте самі і погодьтесь, що дійсно я маю всі підстави очкувати великої зацікавленості. Як автора курсу в шкільних психологічних форумах, так і навпаки.

Олексій Панич і Катерина Сотник, що, я точно знаю, мають переконливі аргументи на користь участі в згаданому процесі саме науковців.

2. Про що питати?


Ну от і все для початку. Бо це ж тільки затравка. А як піде далі - побачимо. Втім, я поставлю на обговорення три тези, аби всі ті наші філософські (дуже важливі, звісно, на певному етапі) розмови мали на увазі простий і зрозумілий кожному практичний результат.

1. Має бути започаткована Фейсбук-сторінка з робочою назвою "Шкільна психологія". Ось приклади чогось подібного: один і другий.

2. Сторінку мають сформувати і підтримувати модератори відповідних форумів.

3. На сторінці мають бути представлені:
   - реєстр форумів відповідної тематики;
   - концепція роботи спільноти модераторів;
   - ...

Не вважаю за потрібне казати, що сторінка має бути відкрита, без цензури, з можливістю писати відгуки - ну це ж стандарт?






1 коментар:

  1. Вадим Петриченко Вітаю, пане Олексію, погляньте, будь ласка: http://ukr-mod.blogspot.com/2018/05/blog-post_31.html
    Керувати

    UKR-MOD.BLOGSPOT.COM
    Про шкільну психологію
    ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій · Відповісти · Видалити огляд · 1 хв
    Олексій Панич
    Олексій Панич Офтоп, зараз видалю. За ще один офтоп забаню.
    Керувати
    ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій · Відповісти · 1 хв

    ВідповістиВидалити