... з'явилась в нашому реєстрі шкільних форумів. Миколаївська.
Так, у групи є стратегічний план розвитку. Тут вже точно можна сказати, що всі без виключення "старі" шкільні форуми не мають такого плану. Хоча непогані опису (групи) чи розділу Інформація (сторінки) побачити можна.
Але що ж то за план, що той форум собі поставив за мету, яку склав програму розвитку?
1. Переглянути приклади шкільних форумів
Факультативно: https://ukr-mod.blogspot.com/search/label/%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0
2. Сформувати групу модераторів
Ми ж націлимось на кластер? https://news.pn/ru/blogs/198048 Інформатик, історик чи хтось з батьківського комітету і старшокласник. Ну це по мінімуму. Можна задублювати, щоб було надійніше, можна включити ще двох-трьох предметників (мова, біологія – ну хто там є активний).
Відповідальна пані Ірина.
3. Провести навчання
Маємо дистанційний курс: https://classroom.google.com/c/ODE4MDI1NDMzNFpa Код Гугль Класруму: tu8y0o
Відповідальний пан Вадим.
4. Розробити концепції форумів
Тут докладніше: https://ukr-mod.blogspot.com/p/blog-page_7.html
Відповідальні модератори.
5. Провести експертну оцінку
Відповідальний пан Вадим, пан Тарас – за наявності часу.
6. Скоригувати і затвердити концепції
Відповідальна пані Ірина.
7. Запустити форуми
Відповідальні модератори.
Звісно, план - це справа факультативна, можна дуже легко обійтись і без плану.
А можна скласти простенький, от як наведено вище.
А можна прослухати відповідний курс і скласти справжню стратегічну програму. Яка ж різниця? Побачимо за рік, скажімо. А може раніше. (Як кого курс зацікавив - дайте знати, сформуємо мікрогрупу, в ній навчатись веселіше; ні, я той курс вже пройшов, але із задоволенням зроблю це ще раз в добрій компанії).
Коли мине вже захват і ентузіазм з приводу того, що форум запущено, він працює, люди спілкуються, проблеми вирішуються, загалом настало щасливе життя, то тоді модератор обов'язково замислюється, а чи він того хотів? Як він собі уявляв той форум, і як воно стало насправді?
Ні, це не обов'язково. Далеко не кожен з модераторів схильний до такого аналізу. Це вже в кого яка вдача. Дехто і не зважає на той форум, ну є і є.
Але цей новий форум суттєво відрізняється від тих, що були показані в реєстрі раніше. Я б сказав, навіть, що відрізняється двічі: в одному питанні абсолютно, а в іншому суттєво. От перегляньте, будь ласка, той форум, складіть своє власне враження, а потім підемо далі.
Так, пані Ірина Пастушкова, що ми бачимо її у якості модератора форуму, модерує і школу. Незвично, правда? А це добре це чи ні, варто так робити чи не варто? Скажіть про це тут.
Не можу сказати, чи в тих форумах, що були показані раніше, є директори-модератори? Ну як і є, то небагато, відтак будемо вважати цю відмінність суттєвою. А абсолютна?
Не можу сказати, чи в тих форумах, що були показані раніше, є директори-модератори? Ну як і є, то небагато, відтак будемо вважати цю відмінність суттєвою. А абсолютна?
2. План
Так, у групи є стратегічний план розвитку. Тут вже точно можна сказати, що всі без виключення "старі" шкільні форуми не мають такого плану. Хоча непогані опису (групи) чи розділу Інформація (сторінки) побачити можна.
Факультативно: https://ukr-mod.blogspot.com/search/label/%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0
2. Сформувати групу модераторів
Ми ж націлимось на кластер? https://news.pn/ru/blogs/198048 Інформатик, історик чи хтось з батьківського комітету і старшокласник. Ну це по мінімуму. Можна задублювати, щоб було надійніше, можна включити ще двох-трьох предметників (мова, біологія – ну хто там є активний).
Відповідальна пані Ірина.
3. Провести навчання
Маємо дистанційний курс: https://classroom.google.com/c/ODE4MDI1NDMzNFpa Код Гугль Класруму: tu8y0o
Відповідальний пан Вадим.
4. Розробити концепції форумів
Тут докладніше: https://ukr-mod.blogspot.com/p/blog-page_7.html
Відповідальні модератори.
5. Провести експертну оцінку
Відповідальний пан Вадим, пан Тарас – за наявності часу.
6. Скоригувати і затвердити концепції
Відповідальна пані Ірина.
7. Запустити форуми
Відповідальні модератори.
Звісно, план - це справа факультативна, можна дуже легко обійтись і без плану.
А можна скласти простенький, от як наведено вище.
А можна прослухати відповідний курс і скласти справжню стратегічну програму. Яка ж різниця? Побачимо за рік, скажімо. А може раніше. (Як кого курс зацікавив - дайте знати, сформуємо мікрогрупу, в ній навчатись веселіше; ні, я той курс вже пройшов, але із задоволенням зроблю це ще раз в добрій компанії).
Коли мине вже захват і ентузіазм з приводу того, що форум запущено, він працює, люди спілкуються, проблеми вирішуються, загалом настало щасливе життя, то тоді модератор обов'язково замислюється, а чи він того хотів? Як він собі уявляв той форум, і як воно стало насправді?
Ні, це не обов'язково. Далеко не кожен з модераторів схильний до такого аналізу. Це вже в кого яка вдача. Дехто і не зважає на той форум, ну є і є.
Немає коментарів:
Дописати коментар