середу, 17 липня 2019 р.

Комікс

Або історія в малюнках. Хоч тема, може, несподівана: про концепцію форуму взагалі та його обкладинку як важливу складову зокрема.

Ну все, більше нічого не кажемо, краще один раз побачити.

Перша спроба

...виглядала так:


Йшлося про групу Н-ський пенсіонер, що мала підтримати відповідну Асоціацію. Ну бо асоціація була, а місцевих органів, хоча б от форумів - не було. То я хотів допомогти, підтримати колег. 

Але колеги замість подякувати, чомусь вирішили, що я хочу здійснити рейдерську атаку. Шляхом використання їхнього лого. Треба було заспокоїти.

Друга


Я подумав, що це буде виглядати чудово. Саме щоб заспокоїти. Втім, помиливсь. Людина зникла з радарів. То що ж тоді робити?

Третя



Як нема людини, то нема і проблеми, звернувся до такого собі пафосно-бадьорого стилю, що його випромінювали оці радісні люди. Ну так же воно повелось?

Але якось виглядало непереконливо. Чи недоречно. Таке було відчуття.

Четверта



Ця картинка давно в мене була відкладена. Надто виразна, але я не знав, для чого вона може знадобитись. І от тепер вона влучила. В тему форуму. І суттєво, саме графічними засобами ту тему закріпила чи розкрила. В уявленні членів форуму. 

А я подумав: дуже показово, як казати про обкладинки.




Немає коментарів:

Дописати коментар