Цікаво порівняти? Обмінятись досвідом, поговорити про те, як рухатись далі. Погляньте поки що самостійно, а потім приєднуйтесь до обговорення.
Що побачив я?
26 31
1. Започатковано 6 травня 2018 22 серпня 2017
2. Учасників 884 466
3. Модераторів 1 8
4. Авторів 5 1
(з 10 повідомлень)
(з 10 повідомлень)
5. Коментів 0, до 10 лайків 0, до 30 лайків
6. Опис знаків 288 0
8. Згадка на сайті нема є
9. Файли багато нема
Серед файлів я знайшов, між іншим, ось що. Мені сподобалось.
Але підемо по порядку.
1. 31 стартувала майже на рік раніше.
2. ... але суттєво менша.
3. Не думаю, що один модератор, та ще і директор школи - це оптимум. Але 8?
4. П'ять авторів у 26 - то ілюзія, вони тільки тиражували чужі повідомлення. Власних нема. Але в 31 пише один директор. А 8 модераторів?
5. Діалогу, обговорення нема.
6. 31 взагалі нічого не сказала (навіть посилання на сайт нема), але і 26 не надто прояснила питання концепції форуму. Для чого він, які завдання ставить перед собою? Просто бути?
7. 26 розглядає форум як частину інформаційної системи, а 31 ні?
8. А тут навпаки, у порівнянні з п.7.
9. 26 використовує активно цю можливість, а 31 ні. А як же дистанційка? Вона на іншій платформі. Цікаво порівняти. Зрозуміло, що це мають зробити педагоги. Ну а згадка про Гугль Класрум втішила.
Власне, я хотів запросити учасників форуму для участі в експертній оцінці одного дистанційного курсу. І тут виявилась головна відмінність: 31 премодерована, а 26 ні.
І тепер ми про все це поговоримо в форумі.
Упс, забув про сторінку в Інстаграмі школи 31. Ось вона:
Немає коментарів:
Дописати коментар