неділю, 1 січня 2017 р.

"Зимовий Кінбурн"

В лапках тому, що це не ліричний етюд, а назва проекту. З Новим Роком!

Так, дійсно, це все написано першого числа. І думаю, що не дарма. В сенсі, що в нас щось таки вийде путнє.

І тепер вже без жартів.


Проект. Редакція 3.1.17
1. Мета

Забезпечити для "Школи медіаосвіти на Кінбурні" (надалі Школи) всесезонний режим роботи.

2. Термін реалізації

Січень-березень 2017р.

3. Напрямки реалізації

3.1 Відпрацювання формату електронного колоквіуму (е-колоквіуму).

3.2 Поширення форматів роботи Школи за рахунок власного сайту і каналу ЮТюб.

4. Робоча група
  • Ганна Онкович. Керівник
  • Ганна Гінкул. Редактор ЮТюб-каналу "Кінбурн" (назва умовна).
  • Віктор Гінкул. Редактор сайту "Кінбурн" (назва умовна).
  • Вадим Петриченко. Організаційне забезпечення, ІТ-консалтинг.
  • ... група може бути поширена за рахунок вчителів-практиків або фахівців, що візьмуться за виконання певних об'ємів робіт в рамках визначених або додаткових напрямків роботи.
5. Роботи

Склад виконуваних в рамках проекту робіт начерковий. Він коригується в міру просування проекту. Взаємозв'язок напрямків забезпечується в робочому порядку.

5.1 Е-колоквіуми

Пропонується провести чотири колоквіуми, на яких Ганна і Віктор Гінкули презентують для обговорення по дві свої роботи, підготовлені в рамках Конкурсу (а може близькі за темою, а може цікаві в іншому відношенні). Формат представлення пропонується автором і погоджується в кожному конкретному випадку з керівником проекту.

Представлені на е-колоквіум роботи обговорюються учасниками робочої групи. Обговорення відбуваються у вільному форматі, що може включати:

  • повідомлення в Фейсбук-групі Школи;
  • тексти для сайту "Кінбурн";
  • відеоролики для ЮТюб каналу "Кінбурн".
Формат участі в обговоренні обирається членами робочої групи самостійно.

Рекомендована структура презентації:

  • Технології
    Використані інструментальні засоби, трудоємність, проблеми, поради, альтернативні варіанти.
  • Навчальний матеріал
    Структура, особливості, зв'язок з іншими темами.
  • Педагогіка.
    Вирішувані завдання навчального і виховного характеру, особливості використання в навчальному процесі.
Дослідження взаємодії використання трьох медіа форматів (Фейсбук-група, сайт і ЮТюб-канал) в процесі фахової дискусії є творчою (пошуковою) надзадачею проекту.

5.2 Сайт

На сайті "Кінбурн" розміщуються інформаційні матеріали Школи.

5.3 Канал ЮТюб

На ЮТюб-каналі"Кінбурн" розміщуються інформаційні матеріали Школи.

6. Мережа підтримки проекту

Мережа підтримки формується на базі Фейсбук-спільнот, що за своєю тематикою можуть розглядатись як зацікавлені у співробітництві зі Школою як в рамках проекту "Зимовий Кінбурн", так і надалі. Формати співробітництва обираються модераторами відповідних форумів самостійно і погоджуються з керівником проекту.

До участі в проекті запрошені:













Немає коментарів:

Дописати коментар